FAQ – najczęściej zadawanie pytania

  • Co może zyskać moja firma po podpisaniu umowy z biurem rachunkowym TERMAR?
    Po podpisaniu z nami umowy nasze biuro przejmuje odpowiedzialność za rozliczenia z Urzędem Skarbowym oraz ZUS-em. Zyskujesz przede wszystkim oszczędność czasu własnego oraz pewną i rzetelną pomoc prowadzenia dokumentów firmowych.
  • Czy będąc waszym klientem, będę miał stały dostęp i wgląd do swoich dokumentów?
    Dokumenty na życzenie klienta są udostępniane, a po roku wydawane za potwierdzeniem właścicielowi.
  • Czy będąc waszym klientem, będę musiał nadal kontaktować się z Urzędem Skarbowym oraz ZUS-em?
    Nie, odpowiedzialność za kontaktowanie się z Urzędem Skarbowym oraz ZUS-em przejmuje Biuro Rachunkowe TERMAR.
  • W jaki sposób będę się z wami kontaktował?
    Kontakt z naszym Biurem prowadzić możesz telefonicznie lub poprzez email, a raz w miesiącu osobiście.
  • Jakie mam obowiązki będąc waszym klientem?
    Do obowiązków naszych klientów należy dostarczanie dokumentów zgodnie z terminem wg umowy oraz uiszczanie opłaty na Urząd Skarbowy i ZUS.
  • Kto powinien się kontaktować z Biurem Rachunkowym TERMAR w imieniu firmy?
    Właściciel lub jego pełnomocnik.
  • Po jakim czasie mogę uzyskać informację o wysokości podatków?
    O wysokości podatków klient uzyskuje informacje po zaksięgowaniu, czyli w terminie 1-2 dni.
  • W jakim okresie można rozpocząć współpracę z Biurem Rachunkowym TERMAR?
    Współpracę z nami można rozpocząć po podpisaniu stosownej umowy.
  • Dlaczego nasze Biuro Rachunkowe?
    Posiadamy profesjonalną i wykwalifikowaną kadrę pracowników, znajomość przepisów podatkowych oraz zusowskich. Bogate doświadczenie zawodowe – 16 lat na rynku, które jest gwarancją naszej rzetelności. Cieszymy się ogromnym zaufaniem naszych klientów.
  • Ile kosztują usługi i od czego uzależniona jest cena?
    Cena usługi jest uzgadniana indywidualnie i zależy od takich czynników jak:

    • Zakupy – WNT
    • Sprzedaż – WDT
    • Ilości dokumentów
    • Ilości zatrudnionych pracowników
  • Czy będę mógł skorzystać z porady Biura Rachunkowego TERMAR w moich sprawach i czy jest to usługa płatna dodatkowo?
    Rozwiązywanie problemów jest wliczone w cenę usługi podstawowej.
  • Czy nawiązanie współpracy jest też możliwe w trakcie trwania roku?
    Tak, współprace z nami możesz nawiązać w każdym miesiącu roku.
  • W jaki sposób mogę przekazywać dokumenty do biura?
    Dokumenty możesz przekazywać osobiście, pocztą lub e-mail.
  • A co jeśli przyjdzie kontrola z US, UKS lub ZUS?
    Kontrola odbywa się w Biurze, wyjaśnienia udziela właściciel.
  • Czy biuro pobiera opłaty za sporządzanie korekt podatku dochodowego lub VAT?
    Korekty sporządzane są w cenie usługi podstawowej.
  • Do kogo skierowana jest oferta Biura Rachunkowego TERMAR?
    Nasza księgowość obejmuje gminę Wieleń oraz gminy sąsiednie:

    • księgowość Czarnków
    • księgowość Człopa
    • księgowość Drawsko
    • księgowość Drezdenko
    • księgowość Krzyż
    • księgowość Trzcianka
    • księgowość Wieleń
    • księgowość Wronki

Więc jeżeli szukasz księgowego w jednej z powyższych gmin to firma TERMAR to księgowy dla Ciebie.